MAKYAJ VE BAKIM ÜRÜNLERİM VOL :3

Aylardır planladığım ancak bir türlü vakit bulamadığım bu postu nihayet yayınlıyorum. Uzun zamandır kullandığım ve beğendiğim / beğenmediğim makyaj malzemelerimi ve hakkındaki olumlu / olumsuz görüşlerimi sizlerle paylaşmak istedim. Görüntü kirliliği için şimdiden özür dilerim. Fotoğraf makinem şuan çooook uzaklarda olduğu için ve ben daha fazla bu postu yayınlamamakta gecikmemek adına telefonla çektiğim bu fotoğrafları kullanmak zorunda kaldım. Haydi başlayalım :)

İlk kez nişan makyajım da kullandığım ve çok beğendiğim Lionesse marka bu kirpikleri Gratis indirimden 6 liraya almıştım.İndirimsiz fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 12-13 lira arası bir şeydi. Genelde Gratis indirimlerinde denk geldikçe alıp stok yapıyorum. Takması da kalıcılığı da oldukça iyi.

Maybelline The Blushed Nudes Far Paleti görebileceğiniz en en en kötü far paleti olabilir. Gratis'e The Balm'ın NUDE' tude far paleti almaya gidip, uygun fiyatlı oluşuna kandığım bu Maybelline far paleti tam anlamıyla bir hayal kırıklığı yaşattı bana. Pigmentasyonu, kalıcılığı her şeyi gerçekten çok kötü. Ama renkleri bir harika...


H&M'den aldığımız bu kontör paletine bayıldım. Bu H&M'den aldığım ikinci kontör paletim. İlk aldığım palet dörtlüydü ve Highlighter'ı bu paletteki highlighter'ına göre daha az pigmentasyona sahipti. Bu paleti çok seviyorum. Bitince kesinlikle yenisini alacağım...


Golden Rose marka bu şeftali tonlarındaki allığı çok fazla kullanmasam da yine de çok seviyorum. Çok doğal ve kalıcı...


Flormar markasının bu pudrası kesinlikle normal pudralara kıyasla çok çok çok çok çok güzel. Bu çok'lar uzayıp gidebilir. O kadar memnunum ki az az kullanıyorum. Kesinlikle bir pudradan daha fazlasını size vadedebilir. Benim cildime çok sağlıklı bir ışıltı verdi. Makyaj var ve yok arasında çok doğal bir duruşu var. Makyaja yeni adım atanlar için harika bir ürün. 


Bu da Flormar'ın toz pudrası. Ben kendisinden çokta memnun olmadığım için içerisine bebek pudrası da kattım. Şuan daha çok işimi görüyor...


Bu Beauty Blender'leri de H&M'nin kozmetik reyonundan aldım. Fiyatı 10 lira civarındaydı. Kesinlikle çok çok iyi...


Neutrogena'nın bu sivilce kurutucu etkili kremi oldukça başarılı. Yeni çıkmış ya da çıkmak üzere olan şişkin sivilcelerin üzerinbe sürülen bu krem 4 saat kadar sonra etkisini göstermeye başlıyor. 


Maybelline Lash Sensatıonal  maskaranın yelpaze etkisi oldukça başarılı. İlk çıktığı günden beri kullandığım bu maskaradan rahat bir 7-8 kutu bitirmişimdir. Kirpiklere hacim katarken aynı zamanda da kıvırıp, uzatan bu maskarayı şiddetle tavsiye ediyorum.


Çok yeni tanıştığım ve bayıldığım harika bir ürün L'Oreal True Match Kapatıcı. Bendeki numarası 4 numara ancak yinede cilt tonumla çok uyumlu olmamasına rağmen harika bir kapatıcılık sağladı. Öyle ki bu ürünle tanıştığımdan beri fondoten kullanmıyorum. Çizgilere dolmuyor ve uzun süre kapatıcılık etkisi sürüyor. Bu ürünü de şiddetle tavsiye ediyorum...


 L'Oreal True Match'den önce sıklıkla kullandığım ancak kapatıcıdan sonra pabucunun dama atıldığı Maybelline Fıt Me fondoten. Hakkında her ne kadar çok fazla olumlu yorumda yapılsa ben bu ürünü bahsedildiği kadar çok sevemedim.


Gratis'ten satın aldığım bu Argan yağlı sabun da oldukça başarılı. ben cildim için daha önce keçi sütlü olanını kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Bu sabunu cildimde o kadar da beğenmedim. Ama saçlarıma inanılmaz bir yumuşaklık kazandırdı.


Gratis'ten aldığım Simli Bee Beauty marka vucüt spreyinin her ne kadar kokusunu çok beğenmesem de yapısını çok beğendim.


 Nivea Fresh Natural Roll-On ve Adidas Pure Lightness Deodarant yıllardır vazgeçemediğim iki ten ürünü. Günlük hayatta çok sık kullandığım bu iki ürünün kalıcılığı da kokuları da çok güzel. Ve kokuları da en sevdiğim fresh kokusu...


Aşık olduğum ve neredeyse her gün kullandığım Maybelline Color Tattoo'nun kremsi yapısı ve kalıcılığı o kadar güzel ki... Gratis'ten 12 liraya aldığım bu krem farın her rengini almak istiyorum...


Bu da yine Gratis'ten aldığım ve rengine yapısına aşık olduğum Wet N Wild toz farlarından. Parlament mavisi ve pigmentasyonu oldukça iyi olan bu tek farı yanlış hatırlamıyorsam 6 lira gibi bir fiyata almıştım.


Yorumlar

Popüler Yayınlar