UNUTMADIM, UZAKLAŞTIM


Yine uzun süredir yokum sizleri unutmadım dostlar, sadece biraz uzaklaştım.

Yoğun bir tempoda çalıştığımı bilen biliyor, yine de burayı, sizi, yazmayı inanın hiç ihmal etmek istemiyorum.
Ama bazen elimde olmayan sebeplerden dolayı yazamıyorum.

Ama sizlere özellikle de kitap yorumlarımı bekleyen dostlarıma güzel bir haberim var. Artık okuduğum ve beğendiğim kitap yorumlarıma Salı ve Cumartesi günleri bu lınkten ulaşabileceksiniz.


Burada da kendime nefes alacak bir alan yarattım anlayacağınız :)
Önceki kitap yorumlarımın linklerini aşağıya bırakıyorum. Belki yorumlarımı özleyenler vardır:)
Sizleri seviyorum, kendinize iyi davranın !

MURAT MENTEŞ VE RUHİ MÜCERRET YORUMU İÇİN

İLHAMİ ALGÖR VE FAKAT MÜZEYYEN BU DERİN BİR TUTKU YORUMU İÇİN

FRANZ KAFKA VE DÖNÜŞÜM YORUMU İÇİN

PAULO COELHO VE ON BİR DAKİKA YORUMU İÇİN

SABAHATTİN ALİ VE İÇİMİZDEKİ ŞEYTAN YORUMU İÇİN

VE NOT:

Bu güzel cumartesi şarkısı hepimize gelsin.
Ve Salı günü en çok istenilen Küçük Prens yorumuda bu linkte olacak. 
Takipte kalın!





Yorumlar

  1. Müziği çok beğendim. Bilmiyordum, duymamıştım. Müzik konusunda bildiklerim var; ama bilmediklerim daha çok. Tanıtmış oldunuz bu sözleri de bütünü de değişik parçayı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Neredesin kuzum .. yazayım dedim bir kaç kez aa bi baktım profil fotosu değişik, acaba başka biri midir? dedim ve cesaret edemedim. Hatta bir ara hesabının çalındığını bile düşündüm. Pek endişelendirdin beni neyse iyi ol da yazma.. Öperim pek çok..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar